lördag 4 april 2009

Vårtecken!

Hej hej Bloggen hallå igen!

Vilken underbar vårdag det varit idag. Eftersom jag redan skrivit här så tänkte jag mest bjuda på de härliga vårbilderna jag fångat på vår gård idag.

Klockan var inte mer än mitt på dagen, solen hade ännu inte helt slagit över till den sida vi har termometern på men plusgraderna lät sig inte väntas på. (Det är den övre rutan som visar utetemperaturen)

Årets första uthängning av tvätten för torkning.


Bettan njuter för fullt i solen.

Ares likaså.


Det har börjat att blomma gro lite här och var i trädgården. Vårblommorna blommar för fullt.




Kejsarolvonet på G att blomma

Mina kära Aklejor gror för fullt

Söta gula plantan från svärmor lika så

Tjillivippen från Caramel som njuter av våren för fulla drag.

1 kommentar:

  1. Så härliga vårbilder du bjuder på Caramel!
    Även vi har hållit på ute idag - Anders i grönsakslandet och jag har skolat om tomater och gurkor.
    Det är så underbara tid just nu att man får inte glömma att aprilvädret hos oss är rena skämtet!
    Ena dagen 20 den andra snöstorm - jag är mentalt förberedd på alla möjliga bakslag bara SMHI vet att berätta om det dagen innan;))!

    Kram, Anja

    SvaraRadera