fredag 24 april 2009

Semesterplanering pågår...

Hej hej Bloggen hallå!

Häromdagen har vi på mitt jobb äntligen fått klart med våra semesteransökningar. Glädjande så slapp jag ändra min semester i år som jag var tvungen till förra året. Det innebär att älsklingen och jag är lediga vecka 27-30 och delar av den perioden styr vi kosan norrut.

Internet är fantastiskt. Vi har lyckats spåna ut vår resväg, lämpliga dagsetapper, boka kattpensionat samt två övernattningar för oss via nätet och nu är det bara att vänta tills det är dags att åka! Yeii!

När solen värmer och vindarna blir ljumma som i dag, då är längtan efter semester rätt påtaglig. Det har varit en intensiv vecka på jobbet för att vi har börjat överföra våra ärenden och utredningar i ett helt nytt system och självklart har det inneburit krångel och viss tandagnisslan Som i tisdags så raderade de allt jag gjort för att vi fått felaktig information om hur vi lägger över ärendena, och fru C var tillbaka på ruta 1. *suck*


Tjillivippen från längtande Caramel

1 kommentar:

  1. Kära Caramel! Så som ni två sliter så förstår jag så väl att ni behöver komma bort ett slag.
    Roligt att tittade upp en stund!

    kram, Anja

    SvaraRadera