onsdag 8 juli 2009

Plåster på såren

Hej hej Bloggen hallå!

Den 23 juni skällde jag lite på Telia i min blogg, som förstört min morsdagsöverraskning genom bekräftelsebrev till min mor på kontantkortet jag köpt till henne. Några dagar senare så fick jag en bloggkommentar från en Susanne som uppgav sig arbeta på Telia som ville be om ursäkt för den förstörda presenten samt kompensera med en extra samtalscheck bara jag mailade henne, och det gjorde jag såklart.

Hör och häpna, min mor har nu fått 250 kr extra att ringa för på sitt kontantkort, inte illa va? Det lär nog ta ett bra tag innan mamma ringer upp den pott hon nu har på sin telefon på närmare 500 kr.

Efter lite mobiltelefonskola med min kära mor så är hon nog redo för att ta sin telefon i bruk. Hon har fått skicka lite sms och sådant smått och gott som är bra att kunna med en mobil. Sen så håller jag det inte allt för farligt att hon inte är fullärd mobiltelefonist, hon har både min far, bror och mina brorsbarn som är vana mobilanvändare som kan guida henne.


Tjillivippen från en smått morgonpömsig Caramel

2 kommentarer:

  1. Det var en mager rapport! Jag som har väntat så på bilder mm!
    Huset och blommorna frodas och mår bra! /Hälsa alla! Kram, Anja

    SvaraRadera
  2. Kära svärmor, vi är på semester och har mest tagit det lugnt... vi har dock lyckats med att komma med i den lokala tidningen, ska se om vi kan scanna in det tillsammans med en liten story om detta. Kramar

    SvaraRadera