tisdag 14 juli 2009

11 juli- En tur på vattnet

Hej hej Bloggen hallå!

Här fortsätter det med ett till inlägg i efterskott från vår semestertripp i de norra delarna av landet.

Lördagen den 11 juli var vår sista dag innan hemresan påbörjades. Solen sken efter några dagars gråa och regniga moln. Jag har alltid haft en förkärlek till vatten och såklart tar jag chansen att åka ut med båten om den finnes, det gjorde det i lördags.

Älsklingen, jag, mina föräldrar och vovvarna gjorde sig redo för en liten tur. Väl hos min bror som har båtnycklarna, så ville även han och hans barn följa med. Det var minst sagt en välfylld liten båt som tuffade ut från vår båtplats i Kågeälven.

Kågefjärden ligger för vår för....

Aya tog sin första båtfärd med ro

Moa är vid det här laget veteran på att åka båt

Självklart så var solglasögonen på och humöret på topp

Ett litet strandhugg gjordes

Årets badbild, eller?

Havet tar ut sin rätt för både vovvar och brorsbarn


Tjillivippen från sjö-Caramel och älsklingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar