måndag 18 maj 2009

Uj, uj, uj vilken besvikelse!

Hej hej Bloggen hallå!

Jag har både länge och väl gått och längtat efter min goda varma potatissallad som man gör med bland annat Dijonsenap och massor av Italiensk salladskrydda. Det är ett recept som hängt med mig sedan dö dagar, nästan... åtminstone sedan en av mina otaliga försökt med Viktväktarna.

Idag skulle jag äntligen göra den, det skulle passa bra till den kasslergratäng vi tillredde!
Åhh, vad jag längtade efter att äntligen få avnjuta den igen, det var ju så länge sedan. Döm om min besvikelse när den inte funkade med min kropp. Visst, den var jättegod men något var ändå fel med den, för jag började må dåligt av den och dumpa av den.

Det var en väldigt besviken och ömklig fru C som tog sin tillflykt till sovrummet för att låta dumpningen klinga av, vilket det brukar göra efter någon halvtimma. Det kändes som om jag inte hade ätit godis på jättelänge och plötsligt skulle få göra det men någon stal min gotta-påse.

C'est la vie!!

Tjillivippen från en besviken Caramel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar