lördag 13 februari 2010

Det kom ett brev

Hej hej Bloggen hallå!

Häromdagen kom det ett handskrivet kuvert med posten. Det hör inte till vanligheterna nuförtiden, då min brorsdotter verkar ha övergivit mig med sina brev så det är klart jag blev glad.

Innehållet i brevet gjorde mig ännu gladare för detta var nämligen vad jag fick se när jag öppnade kuvertet:


Jag hade för någon vecka sedan deltagit i en tävling på bloggen Livets oändliga ögonblick. Givetsvis så gissade jag fel, men det gjorde den andre som var med och tävlade. End of story trodde jag, men se så fel jag hade. Rara kreativa Anne som har den bloggen skänkte tröstpris trots att vi gissat så dåligt!

Ett par av Anne designade örhängen i 925 silver med cat eye pärla, som skimrar vackert i lila. Inte illa va?

Kolla in hennes hemsida vettja;http://www.alvdesign.se/

Tack Anne för de fina örhängena!


Tjillivippen från en rätt nöjd förlorande Caramel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar