lördag 14 mars 2009

Att ta steget fullt ut

Hej hej bloggen hallå!

Sedan Bettan kom till mig med sina tre små lurviga kattungar i juli 2006 har jag bloggat på Spaces Live, men de har gjort förändringar som jag tycker är svåra att ta till mig. Bloggandet har blivit lite för krångligt där. Skulle någon var intresserad av att titta på det så är adressen till min gamla blogg: http://thecaramel.spaces.live.com/

Från december 2008 har mitt bloggande stort sett legat på is, dels på grund av onödigt krångel, dels kanske på grund av att min inspiration inte direkt varit på topp senaste månaderna. Ja sådan är jag, en periodare *ler* men nu tror jag så sakteliga att inspirationen kommer tillbaka till mig, nu när vi börjar tina upp ur vinterdvalan. Idag är en dag för nystart, åtminstone för mitt bloggande. För nu har jag tagit steget fullt ut och blivit en riktig bloggare. Återstår att se hur resan på denna site ter sig. Den som lever får väl se.

2 kommentarer:

  1. Hejsan kära Caramel!

    Välkommen till bloggervärlden! Så himla kul att du börjar blogga här - jag fattade nada av den förra!

    Kram, Anja

    SvaraRadera
  2. Hej där! Jo jag förstog nästan att du lagt space på hyllan. Men jag tittar gärna in här också. Önskar dig en fortsatt skön helg!
    Carin

    SvaraRadera