lördag 7 november 2009

Sömnig lördag

Hej hej Bloggen hallå!

Idag är en sådan dag då det känns som om man aldrig riktigt vaknar upp. Vad kan då passa bättre än lite bilder på sömniga kissar?

Under våren 2008 upptäckte Bettan hur skönt det var att sova på mattes ergonomiska kudde, häromdagen gjorde Tyson samma upptäckt.

Det är suveränt att sova ergonomiskt



Sova är livet..

När älsklingen fyllde år, fick han en massa delikatesser i en fin korg, av sin mor. Tanken med korgen var att Tyson skulle få sig en alldeles egen liggplats. Det blev inte riktigt som min kära svärmor tänkte sig.

Denna korg är min, min, min...

Sova är något våra kissar är bra på. Ju trängre desto bättre verkar de tycka.

Det gör inget att det är lite trångt

Jag försöker också att rymmas...

Tjillivippen från en trötter Caramel

1 kommentar:

  1. Men snälla, söta Caramel! Jag håller på att DÖÖÖ av skratt - säg dock inte till dem att jag skrattar - hur rolig får man lov att vara?!De två sista bilderna på Ares och Bettan ser för härliga ut!/Kraaaam till varenda katt och husfolket! Anja

    SvaraRadera