måndag 9 november 2009

Inte går det snabbt inte...

Hej hej Bloggen hallå!

Nu är det tre veckor sedan vår telefoni- och bredband kackade ihop... I DAG har jag fått SMS från leverantören om att det är något fel på någon kabel. Det hade jag nog kunnat gissa mig till på egen hand, utan tekniker som inte jobbar helger eller utan utbildning.

De ska minsann bli intressant att se hur länge de dröjer innan det är lagat och vår telefoni och bredband funkar som det ska. Som det är just nu fungerar det hjälpligt under kortare perioder.


Tjillivippen från den fortfarande isolerade Caramel

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilka gosiga missar du har. En katt kan sova var som helst, speciellt om det är någon annans sovplats.
    Snöret verkar vara pytteliten mot din Tyson. Fast hon är ju tjej, så visst är hon liten mot de andra här också.
    När du skriver att Tyson inte växer proportionerligt kommer jag att tänka på hur Fred såg ut som kattunge. Han var inte direkt vacker. Ser Tyson ut så kanske han också blir en stor katt.
    Vad "glad" man blir när telefonen inte fungerar ordentligt på tre veckor. Hoppas att det ordnar sig snart eller helst genast.
    Ha en bra dag och krama alla gosiga missor från mig.

    SvaraRadera