lördag 27 juni 2009

Varm, varmare, lördagen den 27 juni

Hej hej Bloggen hallå!

Igår tjuvstartade jag på semestern redan till lunch. Åh vad ljuvligt att åka från jobbet och veta att det kommer att dröja innan man skall tillbaka dit. I går var solig och varm, men idag har det varit ännu hetare ute, men nu i afton när solen började krypa bakom berget så blev det äntligen lite humanare temperaturer ute.


Därför har jag tagit mig en lite tur runt i trädgården med kameran, idag inställd på närbilder och detta är vad som fångades:

Vår trädgård rymmer många olika djur

Äntligen har borstnejlikorna börjat att slå ut

En närstudie av aklejan med en liten besökare

I dag hittade jag något jag inte sett tidigare, någon som inte gjort väsen av sig förra sommaren

Kattmyntan blommar vackert violett

Slutligen kan jag bara inte motstå att visa vår Bettan "in action" på jakt efter en mus, som by the way klarade livhanken denna gången


Tjillivippen från en varm Caramel, i en ny jättefin bikini *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar