tisdag 9 juni 2009

Smaken av framgång

Hej hej Bloggen hallå!
Jisses vad tiden flyger iväg. Vet inte riktigt vart dagarna tar vägen men jag märkte just att det är ett par dagar sedan jag uppdaterade mig här.Nedräkningen inför semestern fortsätter. Semestern i år är välbehövd och just nu är det bara 17 dagar kvar.

Min träning går framåt! Jag kan stoltsera med att nu har jag etablerat den ny vanan att springa ett par gånger i veckan! Yeiii!! Mera skryt förresten: Igår sprang jag heeeela vägen ner till sjön och tillbaka och det är sammanlagt 3,2 km, så jag borde nog fixa mitt mål att springa den mer krävande skogsrundan innan september!

Åhh, vad jag är nöjd över att jag faktiskt tar mig ut och springer... inte direkt något jag trott om mig själv!

Tjillivippen från en Jogging-Caramel

2 kommentarer:

  1. Och Caramel! Jag tindrar beundrande! Är det någång gång man får 'lov' att "skryta" är det väl när man klarar av att genomföra så genomgripande livstilsförändringar som du har gjort. Dessutom tycker jag inte alls att det är skryt - det är ett sätt att belöna sig själv, när man talar om det för andra. Belöningen för dig är att vi andra är lite avundsjuka på dig blandat med meundran!
    Det är du värd!/Kram, Anja

    SvaraRadera
  2. Visst behöver jag ut och röra på mig lite mer. Fast jag går mellan stallet och huset flera gånger om dagen, även runt i trädgården med för den delen men det är inte detsamma som en promenad. Borde nog ta upp långpromenaderna med hunden igen men det finns ju vildsvin.
    Duktigt av dig att göra den till en vana.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera