söndag 14 mars 2010

Award

Hej hej Bloggen hallå!

Häromdagen förärades jag av något nytt i denna bloggvärld. Jag fick nämligen en award av goa Tina med bloggen "Välkommen till mitt liv.. här & nu"

Tydligen har jag gjort något som uppskattas, om än "bara" skriva kommentarer till hennes blogginlägg. Missuppfatta mig rätt nu... att faktiskt skriva en kommentar hos någon kräver inte så mycket av en, men uppskattas desto mer. Blir själv alltid lika glad över att få kommentarer.

Tack så jättemycket Tina!


Tjillivippen från en glad Caramel

1 kommentar:

  1. Hej fröken!

    Har hon en bra söndag?

    Visst kan jag maila dig ang. ett eventuellt halsband.
    Jag funderar och mailar bild imorgon kväll :-)
    Hur låter det?
    Silverkedja, kort (normal 45 cm) eller lång som du själv kan ställa in efter tycke?
    + Hänge: lila cat eye, ca tre st?
    Fixar!
    Ideen går ju att bolla efter tycke och smak.
    Som du önskar.

    Kram

    SvaraRadera