måndag 5 oktober 2009

Vägen till mina killars hjärtan

Hej hej Bloggen hallå!

Jag har tänkt på vilken tur jag egentligen har. Numera bor jag med tre underbart härliga killar; älsklingen, Ares och Tyson. Inte heller är är mitt kvinnliga sällskap i Bettan helt fel heller.

Men idag handlar mitt inlägg om killarna i mitt liv.

När jag träffade min kära make första gången så bjöd jag honom på mat, och det verkar ju ha funkat, för vi lever ju tillsammans ännu. Att lille Tyson är ett matvrak kan man kanske inte tro för han är ju så tanig men han är på gränsen till besatt av mat. Även Ares har tendenser att vara matälskare, så stor som han är.

Som jag tidigare skrivit i mina inlägg är det aningens spänt här hemma på grund av Tyson så idag tänkte jag fjäska lite med Ares. Jag gav honom rå nötfärs, när jag lagade middagen. Detta föll så klart min mörka skönhet i smaken och han började tigga och sen så passade han på att gå loss på klöspelaren och lekte lite med leksaken jag hängt upp där.

Ingen kunde vara lyckligare än jag, för det visar ju att han börjar slappna av här hemma och det är ju det vi vill.

Jag antar att jag kan påstå att vägen till mina tre killars hjärtan går genom deras magar.*ler*

Tjillivippen från en glad Caramel

2 kommentarer:

  1. Mat verkar var något att satsa på. Här äts det också ordentligt.
    Idag gjorde jag också ett "kattfynd" fast det var på gången utanför huset. Just nu verkar inte Fred vara direkt förtjust. Får se hur det övriga gänget reagerar på nykomlingen.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Yes! Tyson har slagit knock på mig med! Han ser ut att ha en stor katts fysionomi och äter säkert därför också mer. Det blir nog en yngre "Ares" av honom. Då kommer den där otäcka katten som stryker där omkring att ligga illa till om han sticker upp - om ett år eller två./Kramar till dig och alla killarna + Bettan!

    SvaraRadera