torsdag 24 september 2009

Missen visar upp sig

Hej hej Bloggen hallå!

Nu har vi varit sambo med den lilla kattungen i två dygn ungefär. Vi har satt upp lappar och lämnat flygblad i alla brevlådor omkring den plats den lille blev upphittad, ringt olika katthem, men ingen har plats, mailat ut till nära och kära med bilder att sprida runt bland folk häromkring utan framgång.

Tänkte passa på att lägga ut några fler bilder på den lilla kattungen, eftersom det verkar bli så att den behöver ett nytt hem för ingen har ännu gjort något anspråk på honom.


Upptäckarlusten är det inget fel på


Jag är riktigt, riktigt grann

Varken älsklingen eller jag vill väl egentligen erkänna det, men den lilla krabaten har fullständigt slagit knock out på oss med sin charm och gosighet. Jag kan bara tala för mig själv. men jag är hopplöst fullständigt förälskad i den lilla rackaren och det är sannerligen bitterljuvt att försöka att hitta honom ett nytt hem.

Tjillivippen från en nykär Caramel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar