måndag 2 maj 2011

Förberedelser

Om någon frågar mig vad jag gjorde under den första semesterveckan jag hade, alltså förra veckan, så skulle jag utan tvekan svara tvättade. Kan inte påstå att tvättmaskinen fått jobba så här intensivt någonsin sedan jag flyttade in här med älsklingen. Men nu är nog det mesta tvättat och färdigt inför pyrets ankomst.

I helgen så passade vi på att fixa med spjälsängen, något vår Tyson deltog i med spänning. När den först togs in för ett par veckor sedan fick den en grundlig undersökning av vår lille vän.

Okej, vad är detta för mysko grej i mitt sovrum?

Och konstigt luktar den också...
I helgen fixade vi till det hela lite mera och det var Tyson inte sen att uppskatta. Att bilderna ser lite märkliga ut beror på att vi också satt upp sänghimmel/myggnät för att, som vi naivt trodde, det skulle hindra Tyson att lägga sig i sängen....

Perfekt, att de äntligen fattar att jag behöver ett eget krypin!

Här kommer jag att sova som den prins jag är!

Antar att mitt nya "semesternöje" kommer att bli att försöka att få Tyson att förstå att barnsängen är off limits för en liten katt! Vi har ju tre veckor på oss innan utsatt datum för beräknad förlossning!

2 kommentarer:

  1. Hej, hej!
    Kanske får ni skaffa en spjälsäng med myggnät till?/Kram, Anja

    SvaraRadera
  2. Det skulle se ut det, Anja, med tanke på att vi knappt rymmer en spjälsäng i sovrummet.

    Men lille Tyson har det besvärligt på nätterna när jag har svårt att ligga stilla utan ligger och vrider en del på mig. Men han tjuras och skall ligga i sängen ändå!

    SvaraRadera