fredag 9 maj 2014

Bröllopsdag

Tänk att det redan gått sex år sedan den solgassande dagen vi inför våra närmsta stammade fram våra Ja till varandra. Så vitt jag minns av vår förrättares ord så handlade det om samhällets fortlevnad och bla. bla.....

Inte så mycket om den kärlek vi delar och att vi gifter oss av kärlek och omsorg för varandra.

Men oavsett om vi lovade nått för samhällets fortlevnad eller för vår kärlek för varandra så har vi avnjutit en magnifikt middag här hemma i Hulta, på stekt torskrygg, receptet hittar ni här som ackompanjerades av en fin chardonnay i vårt ljuvliga uterum.

Ja jag vet att jag inte är någon matfotograf och det där med uppläggningar inte är min starka sida men detta var såååå gott;


Du och Elias är mitt allt älsklingen, utan oss finns inte i min värld! Vi firar sockerbröllop idag, 6 år,  och du är fortfarande det bästa som hänt mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar