söndag 24 juni 2012

Då kan man lägga ännu ett år till handlingarna

Jomenvisst, då var man ett år äldre, frågan är bara om man är ett år visare. En sak som är säker är att jag är ett år sömnfattigare då vårt lilla yrväder haft lite märkliga sömnvanor under de första 8-10 månaderna av sitt liv. Men tårta har jag ätit idag!!!

Dagen idag har främst spenderats med männen i mitt liv, T, Elias, Ares och Tyson. Huschefen Bettan har lyst med sin frånvaro. Hur ska jag summera dagen? Gratulationer har kommit från oväntat håll men också gratulationer jag förväntat mig har uteblivit, men det är ju så det brukar vara. 

Men vi har fokus på var dag vi spenderar tillsammans som familj. Elias växer otroligt snabbt och är en ung herre som verkligen är för sig. Redan i går fick jag nog den bästa present en mamma kan önska sig, Elias första teckning.





Vi har aldrig riktigt testat om Elias haft intresse för att rita, men han tog saken i egna händer. Vid ett obevakat ögonblick i går, så tog han penna och block från köksbordet, satte sig ner på golvet och började rita, på papperet, sig själv och sin t-shirt (Tack och lov för Vanish). 

Hur första konstveket såg ut?


God fortsättning på sommaren mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar