torsdag 25 augusti 2011

Lyxpresent


I tisdags tog Elias och jag bussen för att hälsa på på mitt jobb. Syftet var dels att visa upp vår guldklimp men också att titta på de nya lokalerna som nu har färdigställts till oss.Självklart glömde jag kameran hemma så dessvärre blev det inga bilder tagna.

Att Elias verkar bli en social kille blev ganska tydligt, han pratade och var go och glad med mina arbetskamrater så länge de bara var några åt gången, men när hela arbetsgruppen fikade och vi satte oss ner runt ett jättebord då blev det lite läbbigt.

Elias fick jättefina presenter i form av en BambooJamas från Rickfors & Rickfors

Den BambooJamas som Elias fick ser ut som den till höger. Bilden är lånad från Rickfors & Rickfors.

Han fick också en CD med visor som Mikael Rickfors spelat in och det verkar som om han gillar den lugna musiken för i normala fall får jag sällan sitta någon lång stund vid datorn när han är vaken men nu har jag fått skriva hela detta inlägget med en rätt nöjd pojke i babysittern bredvid mig.

Tusen tack för de fina presenterna till Elias!



Tjillivippen från Caramel och en BambooJamad Elias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar