torsdag 23 september 2010

Positivt!

Vilka fina manicker dagens gaviditetstester är, de är enkla att använda och tydligen rätt så tillförlitliga. Då är det ju extra glädjande att det visade sig ett stort tydligt + i rutan, redan efter 30 sekunder! Ja menar att det är ju till över 99% rättvisande. :)

Även om graviditet är målet är det ändå en hisnande känsla, när den lilla plastbiten ger en så pass livsändrande besked.

Älsklingen väcktes med orden "Darling, we're having a baby". Fråga mig inte varför jag pratade engelska med honom den tiden på morgonen för det kan jag inte svara på.

Ringde till MVC i Gråbo och de var på hugget och tyckte att jag kunde komma redan nu på fredag, alltså i övermorgon. För mig passade det bättre måndag den 27:e då jag ändå har en läkartid på vårdcentralen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar