måndag 9 juli 2012

Stiltje just nu

Det har inte hänt så mycket här på bloggen på sistone, men desto mer i verkligheten.

Midsommar vid hembygdsgården i Gråbo

Jag har hunnit börja på nya jobbet. Efter en avverkad första vecka så trivs jag jättebra och jag har stora förhoppningar att det kommer att fortsätta på det viset.
Vad som stod på mitt nya kontor och väntade på mig
 
Elias har  verkligen fått smak för det där med att promenera på egen hand och går gärna själv även ute om det tillåts och vi har märkt att han börjar få allt mer glädje av våra besök på lekplatser.

Har verkligen fått smak på leksaksgräsklipparen


Sen har det äntligen ordnat sig med barnomsorgen! Efter en massa turer fram och tillbaka med muntliga löften som tagits tillbaka lika ofta som de givits, om att betala grannkommunen (Göteborg) för plats på en förskola på vägen in emot våra jobb, så fick vi i fredags på eftermiddagen äntligen skriftligt på att det var klart!

Som avslutning så får ni här några bilder på vårt busfrö i färd med att äta själv.

 Mums med Kaisersmarrn och banan


Jo just det, nu har alla fyra kindtänder brutit igenom så Elias fortsätter att vara tidig när det gäller tänderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar