tisdag 29 december 2009

Tyson, internetkatten

Hej hej Bloggen hallå!

Tyson verkar kunna hitta på och klara av det omöjliga. Han är väldigt intresserad av datorn och sitter gärna på tangentbordet. Fram till i går var det enda han "lyckats med" i vår dator att ändra bildskärmens inställningar.

Men så idag för någon timma sedan.... då plötsligt sitter han på datorn igen och jag schasar iväg honom. När jag tittar på skärmen för att se vad han lyckats med denna gången så höll jag på att trilla av stolen.

Tyson har på något sätt lyckats att gå in på internet och in på NASAs hemsida som håller på att ladda upp ett delvis dechiffrerat lååångt dokument. Vad som gick att tolka i det dokumentet var att det var någon forskningsdata.

Så här i efterhand kan jag inte ens hitta något sådant dokument på NASAs hemsida, så hur i helsike lyckades Tyson?

Vi skojade om att Tyson är kanske en Alien, en liten söt E.T som vill hem, men jag är verkligen förbryllad över denna lilla varelse.

Tjillivippen från Caramel i kylan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar